Garantie

De RepSoft IT
Garantia este angajamentul asumat de Vanzator fata de Cumparator in legatura cu produsele vandute, in concordanta cu conditiile comunicate in cadrul sectiunii "Instructiuni si certificat de calitate si garantie".
  1. Vanzatorul comunica si certifica cumparatorului atat calitatea produselor comandate.
  2. Vanzatorul nu acorda garantie pentru produsele din categoria Componente decat in masura in care acestea sunt montate de personalul vanzatorului.
Pentru celelalte produse in momentul constatarii unei defectiuni, clientul este obligat sa anunte si sa notifice Vanzatorul si sa stabileasca de comun acord termenii de livrare, timpul de service si costurile de transport. Produsele transmise catre vanzator fara notificare si anunt nu vor fi ridicate.

Service-ul / inlocuirea produselor se acorda, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, orcarui produs cu defectiuni neprovocate in mod intentionat de catre posesor numai in baza unui certificat de garantie sau a unei facturi.

Nu acordam garantie produselor ce au suferit deteriorari in mod voit (lovite, arse, udate, taiate, sparte e.t.c.), produse avariate in urma unor calamitati naturale sau accidente (incendii, inundatii, explozii, alunecari de teren e.t.c.), produsele ce au suferit deteriorari de soft in urma neatentiei utilizatorului (programe nelicentiate, virusi, programe nefunctionale e.t.c.).

Inainte de a trimite un produs in garantie, clientul este obligat sa contacteze telefonic si sa stabileasca, de comun acord, termenii si conditiile de livrare impreuna cu un reprezentat al firmei.

Produsele trimise in service trebuie sa fie insotite de o copie a certificatului de garantie si/sau o copie a facturii sau documentului de (bon fiscal, chitanta) de achizitie. Pe spatele unia dintre aceste documente vor fi mentionate datele de contact ale clientului (Nume, Prenume, Adresa si Numar de telefon), cat si motivul trimiterii produsului in service.

Costurile de transport, ale produsului catre Vanzator, vor fi suportate de catre client in momentul expedierii, urmand ca Vanzatorul sa plateasca transportul inapoi catre client (numai in cazul in care defectul produsului este real si se incadreaza in termenii garantiei).
In cazul in care clientul suporta costurile de transport, acesta poate alege orice firma de curierat doreste dar care ii asigura conditia de"fragil".

Produsele care nu respecta conditiile mai sus mentionate nu vor fi acceptate in service; acestea se vor intoarce catre expeditor, urmand ca acesta sa suporte costurile de transport dus – intors.