Livrare & Returnare

De RepSoft IT
Livrarea: sectiunea prin care Vanzatorul comunica Utilizatorului conditiile in care sunt livrate produsele comandate. Va rugam sa citi si Termeni & Conditii
  1. Caracteristici obligatorii: caracteristicile obligatorii prezente la livrarea produselor comandate, mentionate in sectiunea "Termeni & Conditii".
  2. Returnarea produselor: sectiune prin care Vanzatorul comunica Utilizatorului "conditiile obligatorii" in care acesta poate returna un produs cumparat. Cititi Termeni & Conditii
  3. Conditii obligatorii: conditiile obligatorii mentionate in sectiunea "Livrare & Returnare", in baza carora Vanzatorul poate accepta returnarea produselor.
  4. Conditii privind acceptarea returnarii produselor sau restituirea acestora: conditiile in care Utilizatorul poate returna sau i se pot restitui produsele cumparate.
  5. Utilizatorul accepta faptul ca intre caracteristicile produsului si cele evidentiate prin poza acestuia pot exista diferente de dimensiune, forma, culoare, stralucire, reflexie etc.
  6. Totdeauna utilizatorul accepta si recunoaste ca va comanda produsul in functie de caracteristicile prezentate pe site si nu de poza afisata. Cititi si Termeni & Conditii.
Proceduri obligatorii la livrare
  1. Produsele comandate online sunt livrate prin intermediul serviciilor de curierat rapid asigurate de catre Vanzator. In momentul expedierii coletului, agentul societatii de curierat va contacta Utilizatorul prin e-mail/SMS si telefon pentru a indica intervalul de livrare. In cazul in care agentul societatii de curierat nu reuseste contactarea Utilizatorului, acesta va mai proceda la doua avizari succesive. Coletul va fi pastrat doar 5 zile lucratoare de la prima avizare.
  2. Fiecare produs livrat va prezenta urmatoarele "caracteristici obligatorii": va avea toate elementele caracteristice conforme cu cele ale modelului prezentat pe website si va fi original etichetat, ambalat si sigilat.
  3. Factura produsului va fi trimisa la adresa de e-mail a Utilizatorului.
  4. La receptia coletului, primitorul trebuie sa verifice integritatea acestuia, inclusiv integritatea benzii adezive care trebuie sa fie intacta.
  5. Primitorul coletului are dreptul de a nu accepta si de a nu plati contravaloarea coletului daca sesizeaza urme de deteriorare si/sau violare a acestuia (colet desigilat, colet deformat, colet rupt, colet umed sau cu urme de umezeala, etc.).
  6. Toate mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea coletelor se vor face in scris pe AWB, in prezenta agentului societatii de curierat, sau se vor face pe un proces verbal de constatare care se va incheia impreuna cu acest agent. Doar in astfel de cazuri se poate refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare cu privire la astfel de aspecte nu vor mai fi luate in considerare.
  7. In termen de 24 de ore din momentul livrarii produsului, Utilizatorul se obliga sa sesizeze in scris Vanzatorului, la adresa de email office@repsoft.ro, lipsa oricarei "caracteristici obligatorii", asa cum sunt acestea mentionate mai sus. Lipsa acestei sesizari reprezinta acordul ferm al Utilizatorului ca produsul a fost livrat cu toate "caracteristicile obligatorii" prezente.
Arie de acoperire si intervale de livrare

Livrarile se efectueaza exclusiv pe teritoriul Romaniei.  In functie de momentul confirmarii comenzii plasate si de localitatea de livrare, termenul de livrare este:
  1. Luni - Vineri, comenzi confirmate pana in ora 17:00 – 1 zile lucratoare.
  2. Luni - Vineri, comenzi confirmate dupa ora 17:00 - 2 zile lucratoare luand in calcul si ziua comenzii;
  3. Sambata, comenzi confirmate pana in ora 11:00 - sunt livrate la client in ziua de luni imediat urmatoare;
  4. Sambata, comenzi confirmate dupa ora 11:00 si Duminica - livrare in ziua de marti imediat urmatoare.
In cazul comenzilor pentru care Utilizatorul a optat pentru efectuarea platii prin transfer bancar, termenul de livrare se calculeaza de la momentul in care este confirmata incasarea contravalorii comenzii in contul Vanzatorului.

COSTURI DE LIVRARE
  1. Comenzile cu valoarea totala mai mare sau egala cu o anumita suma beneficiaza de livrare GRATUITA. (Acest plafon se poate modifica insa informatia este afisata in sectiunea (4. Transport) din formularul de comanda;
  2. Pentru comenzi se va aplica un cost de transport. Costul de transport se adauga la pretul produselor comandate si va fi afisat in cosul de cumparaturi, inainte de lansarea comenzii. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a acorda gratuitati pentru transport sau de anula aceste gratuitati.

RETURNAREA PRODUSELOR
  1. Consumatorul (Utilizatorul) are dreptul sa notifice in scris Comerciantului (Vanzatorului), cu privire la faptul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului.
  2. Returnarea produselor pentru care Utilizatorul notifica Vanzatorului renuntarea la cumparare este acceptata de catre Vanzator doar daca sunt indeplinite urmatoarele "conditii obligatorii":

2.1 Produsele sa nu fie deteriorate sau desigilate; Produsele sa prezinte "caracteristicile obligatorii" a caror prezenta sau lipsa a fost confirmata de catre Utilizator prin trimiterea sau prin lipsa trimiterii vreunei sesizari catre Vanzator in termenul de 24 de ore de la primirea produsului.
2.2 Fiecare produs livrat ce doriti a il returna va prezenta urmatoarele "caracteristici obligatorii": va avea toate elementele caracteristice conforme cu cele ale modelului prezentat pe website si va fi original etichetat, ambalat si sigilat.
2.3 Factura produsului va fi trimisa la adresa de e-mail a Utilizatorului.
2.4 Pentru a putea fi procesata notificarea Utilizatorului de renuntare la cumparare, acesta are obligatia de a expedia produsul catre Vanzator prin serviciu de curierat, in termen de 5 zile lucratoare de la data trimiterii notificarii si de a inscrie pe documentul de transport al produsului urmatoarele "informatii obligatorii":

Expeditor: Nume si Prenume Utilizator;
Destinatar: SC REPSOFT IT SRL, Str. Calea Galati nr 56, Bl. 1, Sc.4, Parter, Braila, Cod Postal 810129, Romania.

In cazul in care produsul a fost desigilat dar acesta este functional se va retine din pretul total un procent de 20%.

Orice comunicari ulterioare notificarii Utilizatorului se vor face doar in scris, prin intermediul e-mail, fax, adresa transmisa cu posta.

In toate cazurile, constatarea indeplinirii "conditiilor obligatorii" se va face de catre Vanzator direct.

In cazul in care se constata ca sunt indeplinite "conditiile obligatorii", Vanzatorul va accepta returnarea produsului si respectiv inlocuirea acestuia ori restituirea contravalorii sale in conformitate cu solicitarea Utilizatorului. In acest caz, conform optiunii sale, Utilizatorul fie va primi produsul inlocuitor prin intermediul societatii de curierat aleasa de catre Vanzator la adresa pe care a comunicat-o acestuia in prealabil, fie va primi contravaloarea produsului. In ambele situatii, costurile de transport ale produsului nu se vor restitui Utilizatorului.

In situatia in care Utilizatorul a solicitat inlocuirea produsului returnat, acesta are obligatia de a comanda online, in termen de 5 zile lucratoare de la data comunicarii acceptului Vanzatorului cu privire la returnarea produsului, orice produs de valoare egala sau mai mare a carui disponibilitate va fi confirmata online, cu conditia ca Utilizatorul sa achite in prealabil eventuala diferenta de pret calculata si afisata pe website. In situatia in care Utilizatorul a solicitat restituirea contravalorii produsului, aceasta va fi transferata in contul bancar pe care l-a comunicat Vanzatorului, care ar putea fi debitat cu o intarziere de 24-48 de ore daca este deschis la o alta banca decat banca ce asigura platile in cadrul website-ului.

In cazul in care se constata ca nu sunt indeplinite "conditiile obligatorii", Vanzatorul va comunica Utilizatorului refuzul sau de a accepta returnarea produsului. In astfel de situatii, Utilizatorul are obligatia sa achite Vanzatorului toate costurile ocazionate cu procesarea notificarii sale de renuntare la cumparare fara indeplinirea "conditiilor obligatorii", in termen de 5 zile lucratoare de la data comunicarii acestora. Daca Utilizatorul nu achita integral aceste costuri, dupa expirarea termenului mentionat, acesta va achita suplimentar si costul de depozitare a produsului in valoare de 1 leu pentru fiecare zi de depozitare. Utilizatorul este de acord ca in lipsa achitarii tuturor costurilor de restituire datorate (care pot fi costuri de constatare, de depozitare a produsului, de reconstituire a "elementelor" si/sau a "caracteristicilor obligatorii", de remediere a produsului, de transport al produsului, etc.), produsul va fi retinut drept garantie si va putea trece in proprietatea Vanzatorului fara alte formalitati din momentul in care costurile neachitate vor depasi valoarea produsului.

Doar persoanele fizice au dreptul la denuntarea unilaterala a contractului incheiat la distanta.